1 grudnia 2024

Marketing

Jak Sztuczna Inteligencja Pomaga (lub Szkodzi) w Zaufaniu Konsumentów? Fakty i Mity

by on 22 października 2024 0

Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większe znaczenie w świecie marketingu, oferując innowacyjne rozwiązania i usprawniając wiele procesów. Jednak jej wpływ na zaufanie konsumentów jest przedmiotem licznych dyskusji. W tym artykule przyjrzymy się, jak AI może wspierać lub podważać zaufanie konsumentów, bazując na faktach i obalając powszechne mity.   Fakty o Wpływie AI na Zaufanie Konsumentów...

Czytaj więcej

Za co kochamy ekrany dotykowe?

by on 26 czerwca 2023 0

Ekrany dotykowe stały się jednym z najważniejszych elementów naszego codziennego życia. Znajdują się w naszych telefonach, tabletach, laptopach, smartfonach, kioskach samoobsługowych i wielu innych urządzeniach elektronicznych. Bez wątpienia mają one ogromny wpływ na naszą interakcję z technologią i zmieniły nasze podejście do korzystania z elektronicznych urządzeń. W artykule tym przyjrzymy się głównym powodom, dla...

Czytaj więcej

Fajerwerki marketingu internetowego, czyli jak utrzymać uwagę Internautów na stronie internetowej

by on 25 września 2019 0

Internet bogaty jest w terabajty przeróżnych treści, w których każdy może do woli przebierać. Prawidłowo skonstruowana strona internetowa z łatwością skupi zainteresowanie oraz uwagę przeciętnego użytkownika będącą przedmiotem twórców witryn. Lata dziewięćdziesiąte przeminęły z wiatrem, a pozostałe po nich strony internetowe wydają się być żywą skamieliną. Cechują się często estetyką, która zupełnie nie sprzyja...

Czytaj więcej