1 grudnia 2024
  • Home
  • It
  • WEBFLEET dla usprawnienia procesów biznesowych
WEBFLEET dla usprawnienia procesow biznesowych

WEBFLEET dla usprawnienia procesów biznesowych

By on 10 lipca 2019 0 1719 Views

Utrzymanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług transportowych wymaga optymalnego zarządzania procesami biznesowymi i nieustannego rozwoju wszystkich aspektów działalności firmy. Przedsiębiorcy poszukują systemów i rozwiązań, które wspomogą ich działalność. Poprzez optymalizację i kontrolę procesów transportowych są oni w stanie znacznie obniżyć koszty, nie tracąc przy tym na jakości oferowanych usług.

Nowoczesne rozwiązania

Usprawnianie procesów biznesowych w firmie transportowej wymaga wdrażania nowoczesnych rozwiązań. Presja rynku i duża konkurencja powodują konieczność dostosowania się do dynamicznych warunków. W zależności od ilości świadczonych usług firmy transportowe zarządzają wieloma kluczowymi procesami. Istotne jest, aby miały one dostęp do takich narzędzi, które w sposób przejrzysty umożliwią kontrolę i faktycznie wpłyną na usprawnienie procesów. Platforma WEBFLEET została stworzona właśnie w takim celu.

Zastosowanie platformy WEBFLEET w przedsiębiorstwie transportowym

Zarządzanie flotą pojazdów (fleet management) wymaga koordynowania różnych procesów zachodzących jednocześnie. Technologia platformy umożliwia ich monitorowanie i usprawnianie z jednego panelu. Gromadzi również aktualne dane, które można wykorzystać w celu optymalizacji tras przejazdów i optymalnego wykorzystania czasu pracy kierowców. Ponieważ system WEBFLEET można obsługiwać również na urządzeniach mobilnych, przedsiębiorcy mogą w czasie rzeczywistym reagować i wdrażać potrzebne zmiany.

Platforma WEBFLEET umożliwia także generowanie różnego rodzaju raportów, które porównują wskaźniki wydajności czy też pomagają w analizie trendów. Przejrzysty podgląd pozwala na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Mając wgląd do istotnych danych, unikamy nieefektywnego zarządzania – z łatwością określimy, w którym momencie procesu zdefiniowane wskaźniki nie odpowiadają rzeczywistym wynikom. Trafna analiza raportu będzie niezwykle pomocna w podejmowaniu kluczowych decyzji.

Zwiększ zadowolenie klienta

Platforma WEBFLEET oferuje szereg funkcji, które pozwolą na poprawę obsługi klienta niezależnie od tego, czy realizujemy dostawy produktów budowlanych, żywności czy drobne przesyłki kurierskie. System umożliwi wybór kierowcy, który dotrze pod wskazany adres najszybciej. Jeśli dojdzie do nieprzewidzianych sytuacji, osoby zarządzające flotą otrzymają ostrzeżenie i podpowiedź wyboru optymalnej trasy. Nie bez znaczenia pozostaje również precyzyjny wskaźnik ETA – informujący o prawdopodobnym czasie realizacji zlecenia. Takie informacje zwiększą zadowolenie klientów firmy i pozwolą wyprzedzić konkurencję na rynku przedsiębiorstw dostawczych.

Nowoczesne rozwiązania telematyczne takie jak platforma WEBFLEET pomagają przedsiębiorcom w sprawnym zarządzaniu przedsiębiorstwem, generowaniu oszczędności i optymalizacji wszelkich procesów.

  FirmaIt