23 września 2018
  • Home
  • Biznes
  • Wycieraczki obiektowe, czyli sposób na czystość w biurowcu
Wycieraczki obiektowe, czyli sposób na czystość w biurowcu

Wycieraczki obiektowe, czyli sposób na czystość w biurowcu

By on 21 sierpnia 2018 0 8 Views

To jak zostanie odebrana firma bardzo często zależy od pierwszego wrażenia. Dlatego przedsiębiorstwa muszą dbać o to, żeby klienci odnieśli dobre pierwsze wrażenie, ponieważ wtedy chętniej wrócą oraz będą polecać firmę. Chcąc uzyskać dobry start warto zadbać o podstawy, czyli czystość w biurowcu. Schludne, uporządkowane wnętrze na pewno będzie działało korzystnie i da poczucie, że firma jest solidna oraz godna zaufania. Do utrzymania porządku w biurze niezbędne są wycieraczki obiektowe, które skutecznie pomagają  zachować czystość. Jakie wycieraczki obiektowe wybrać? Czy trzeba kupować taką wycieraczkę?

Wybór wycieraczki obiektowej

W odróżnieniu od domowych wycieraczek, wycieraczki obiektowe w biurowcu są znacznie intensywniej eksploatowane. Wycieraczki w domu są inwestycją rzędu kilkunastu złotych i nie przywiązuje się do nich większej uwagi. Natomiast wycieraczki obiektowe w biurze to ważny element wyposażenia. Z racji ich częstego i intensywnego użytkowania powinny być wykonane z grubego materiału, a od spodu powinny mieć gumę. Dzięki temu podczas wycierania butów wycieraczka nie będzie się przesuwać. Gruby materiał będzie dobrze chłonął wilgoć oraz pozwoli na pozbycie się błota i piasku z podeszwy butów. Zapewni to ochronę przed zabrudzeniem wnętrza biura. Zatem podczas wybierania odpowiedniej wycieraczki obiektowej trzeba zwrócić szczególną uwagę na to jak jest wykonana oraz czy posiada gumowy spód.

Mata obiektowa – kupno czy wynajem

Wycieraczki obiektowe, zwane także matami wejściowymi są inwestycją na dłuższy czas. Niektóre biurowce i przedsiębiorstwa kupują wycieraczki obiektowe i wynajmują specjalną firmę, która zajmuje się profesjonalnym czyszczeniem mat albo robią to samodzielnie. Natomiast inne firmy nie chcą kupować wycieraczek obiektowych. Jednak to nie znaczy, że z nich nie korzystają. Bardzo popularne stało się wynajmowanie, czyli dzierżawa mat wejściowych. Firmy zajmujące się wynajmowaniem wycieraczek obiektowych w cenie wynajmu oferują nie tylko użytkowanie wycieraczki przez określony czas, ale także konserwację. Zapewniają matę zastępczą na czas czyszczenia obecnej wycieraczki, dzięki czemu w biurze zawsze jest utrzymana czystość. W przypadku kiedy dana wycieraczka obiektowa w biurowcu jest już zużyta, firma wynajmująca wymienia ją na nową wycieraczkę. Takie warunki przemawiają za tym, żeby wypróbować wynajem mat wejściowych.

Praktyczne i funkcjonalne wycieraczki obiektowe

Oczywistym zastosowaniem wycieraczek obiektowych w biurowcach jest chęć utrzymania czystości poprzez brak piasku, błota czy wilgoci na butach podczas wchodzenia do biurowca. Jednak takie praktyczne zastosowanie można połączyć z marketingiem. Mata wejściowa jest pierwszym elementem wyposażenia, który widzi klient wchodzący do biura. Zatem wycieraczka powinna przyciągać uwagę oraz być możliwie jak najbardziej oryginalna. Można spersonalizować maty wejściowe poprzez umieszczenie na nich napisu. Może to być nazwa firmy lub jej logo. Można się zdecydować również na hasło reklamowe odpowiednie dla danego przedsiębiorstwa. Pomysłów jest bardzo dużo, ale warto postarać się o kreatywne rozwiązanie, które będzie jednocześnie informować klienta o rodzaju firmy oraz przyciągnie uwagę ciekawym hasłem albo logo.

Wycieraczki obiektowe są niezbędne, jeśli biurowiec ma być czysty. Dlatego kupno lub wynajem wycieraczki obiektowej do biura to dobry wybór.

  Biznes